Thursday, May 7, 2009

The end

Dragi mei,

din pacate am avut unele probleme financiare si o situatie destul de stresanta pe capul nostru. Acest lucru ne-a facut sa renuntam la a mai posta amanunte despre apartament, ceea ce acum ni se pare o mare greseala, pentru ca foarte multe etape importante au fost omise. Si evident ca au fost importante, pentruc a restul au fost facute de noi: montarea chiuvetelor, veceului, plitei de aragaz, perdelelor, politelor, bibliotecilor, patului si sifonierelor, dressing-ului si decoratiunile, etc.

Dar ca sa revin, iata pozele finale ale apartamentului, in proportie de 99% terminat:














10 comments:

ereena said...

Felicitari!!! Arata tare chic si confortabil .Imi place verdele "vave lime" :-)))
Mai am de citit pe ici pe colo sa ma inpir, peste vreo 2-3 saptamani ne apucam si noi de apartamentul nostru...nu stiu ce numar este :-))) Tineti-ne pumnii

Mr. Dude said...

Multumim frumos, ne bucuram sa vedem ca am facut treaba buna, dar si ca putem ajuta cu sfaturi :)

Mult succes si voua, si nu ezitati daca aveti vreo intrebare ;)

Anonymous said...

Salut,

Felicitari pentru apartament si pentru blog. Excelenta ideea sa impartasesti experienta si altora.
Noi tocmai ne-am apucat de renovarea unui apartament de 2 camere si citind articolele de pe blogul tau mi-am dat seama ca suntem putin nepregatiti. de ex dilema curenta e legata de gasirea unui electrician rezonabil. daca poti sa-mi dai ceva sfaturi, mi-ar fi de mare ajutor. Thx. Dan

Mr. Dude said...

Salut,

ca sa-ti faci o idee, mie mi-au luat 35RON pe priza. Cam asta e pretul cerut. Ce-i drept, a fost un prieten de-al unui prieten, si ne-am inteles foarte bine.

Asta in privinta pretului, sa stii sa faci o comparatie.

In privinta materialelor, recomand ABB. Mare atentie, ganditi-va din timp unde vreti fiecare priza, si cum ar veni dupa ce puneti mobila. Mare mare grija. Noi de exemplu ne-am pus intrerupatoarele la 1m inaltime, deci mai jos decat cele standard, comuniste. Deasemenea sunt de tip modular (prizele si intrerupatoarele) pentru a putea fi reparate mai usior, montate mai usor si mai ales ocupa mai putin loc (gauri mai mici in zid).

Inca un sfat, memoreaza si fa pe hartie traseul firelor prin apartament, in caz de Doamne fereste.

Si baga toate firele (curent, cablu TV, internet, telefon, tot tot pe tevi ca sa fie usor de schimbat si sa fie estetic, sa nu se vada firele pe jos pe langa pereti.

De aceea eu am stiut de la inceput ce intra in care priza (tv, consola, route-rul, calculatorul, lampa, etc.)

Poti sa gasesti la mine intr-un post mai vechi o schita cu electricele, poate te inspiri.

Daca mai ai intrebari, feel free :)

Bafta!

Anonymous said...

Foarte tare Razvane Felicitari
sa-l stapanesti fericit!!!!
Eu in septembrie o sa ma apuc de casa ma intorc in tara asa ca o sa te sun sa-mi dai mai multe detalii
Bafta Cristea Dan

Cristian said...

Salut.
Eu am numai o intrebare.
Ce ii florile din bucatarie...adica tapet, a fost desenat cu mana.
As fi recunoscator sa aflu
Mersi mutl
P.S. foarte fain apartamentu

Mr. Dude said...

Salut,

florile sunt autocolante, se gasesc la Ikea.

Razvan

Anonymous said...

Razvan, de unde ai achizitionat obiectele sanitare?
Multumesc.

Mr. Dude said...

Salut,

toate detaliile sunt pe blog, impreuna cu pareri pro si contra pentru fiecare obiect :)

Dar ca sa sumarizez, cada de la Obi, Chiuveta de la Hornbach, si veceul de pe Mihai Bravu, langa centrele de gresie si faianta.

Bateriile sunt toate de la Obi.

O zi buna,
Razvan

stephan eyck said...

Foarte elegant.Felicitari