Friday, January 9, 2009

Nivelul sapei - e nasoala, rau...

Aseara au venit doi baieti sa vada aprtamentul pentru a-mi pune gresie, faianta, zugraveala parchet si tot ce mai trebuie.

Din pacate au observat niste probleme, care noua ne-au scapat, si anume cele mai importante:


  • Nivelul mozaicului din holuri este mai ridicat decat nivelul usii cu geam din sufragerie. Asta inseamna ca parchetul original era pus stramb si ca ideea de a pune parchet continuu din sufragerie pana in dormitor imi va face ca usa din sufragerie de la geam sa nu se mai deschida.



  • Tavanele sunt strambe, cel din sufragerie are burta (este lasat in jos, si diferenta de nivel ar fi de 4cm) iar cel din dormitor are bolta (este putin urcat in sus, dar nu la fel de mult ca in sifragerie)
Tavanele nu ma deranjeaza foarte mult, nu este foarte vizibil si banii necesari indreptarii ar fi aruncati pe fereastra.

In schimb avem o mare problema cu nivelul sapei. Ca solutie ar fi ori sa lasam parchetul asa stramb cum era inainte, ori sa taiem din mozaic sa aducem la nivel.

Daca taiem din mozaic inseamna foarte mult zgomot, munca, si un prag intre holul din bucatarie si sufragerie... e oribil :( alta solutie nu vad... deocamdata. Numai daca s-ar putea face ceva cu usa de geam termopan din sufragerie... dar poate si cele din dormitor o fi la fel? Asta nu am verificat... dar tare mi-e ca da.

Deci e naspa... Am invatat de aici ca geamurile trebuiesc puse dupa ce se toarna sapa, ca la orice constructie de casa (normala).

Apropo, are cineva o nivela cu laser sa vad exact unde vine sapa?

No comments: