Friday, January 30, 2009

Turnarea sapei in apartament

Uraaaa, un pas important, o adevarata borna de marcare a drumului spre destinatie.

Ok, acum sa fim seriosi, si sa explicam. Aseara cand am trecut pe la apartament Nea Marin deja facea sapa in dormitor. Asta fiind pe ora 6:30 PM, si deabia apucase sa faca un pic din el.... dar a zis ca sta si termina toata sapa din dormitor, si astazi incepe cu sufrageria :) Super! Poze cu turnarea sapei:


Asta este marea gramada de nisip / pamant cu care face el sapa. Sincer, mie imi venea sa plantez o floare acolo, nu sa torn sapa.... ciudat :)

Am cumparat polistiren expandat de 5cm pentru a inalta nivelul. Astfel nu a intrat asa mult material la sapa (se vede ca e aproape dublu) si e si mai izolant fonic si termic.


Pentru a aduce la nivel parchetul de 15mm cu gresia de 10mm, a fost nevoie sa se taie din mozaicul de pe hol aproximativ 1cm. Restul de mozaic din baie e numai bine.


Ok, si in rest de sapa am mai facut cateva poze cu restul casei.


Aici se vede cum a tencuit in jurul usii de la intrare. Deasemenea a astupat si zidul fals din fata, si nu cred ca e ok totusi...

Cuierul meu drag, curat si frumos.

Peretii din bucatarie sunt acum drepti, numai buni de zugravit.


Aici se vede zona ramasa pentru faianta. Nu vom pune faianta peste tot, ci numai deasupra blatului.

No comments: