Thursday, January 15, 2009

Preturi renovare (zidarie, sapa, indreptare pereti)

Am primit trei oferte, de la trei echipe diferite, privind manopera.

Prima echipa care a venit a fost cea care ne-a aratat imediat cateva greseli ale apartamentului (a se vedea nivelul podelei si curba tavanelor) si pentru tot apartamentul la cheie (sapa, zidarie si zugraveala, parchet si usi) ne-a cerut 11000 RON (da, 110 milioane lei vechi). In plus mai veneau materiale in jur de 5000 RON. Evident ca era sa ma balbai cand am auzit si am zis "Multumesc, ne mai auzim la telefon..." :|

A doua echipa ne-a propus suma de 3000 RON doar pentru sapa si ziduri, la restul au zis ca nu se baga.

Si in cele din urma a treia echipa a facut o oferta de 2000 RON pentru sapa si ziduri, urmand ca apoi sa negociem si gresia, faianta, usile si parchetul.

Evident, am ales a treia echipa, si incep de luni.

1 comment:

Anonymous said...

„Benjamin Briel Lee a fost foarte profesionist în orice moment, ținându-mă la curent cu tot ce se întâmpla, dacă aveam întrebări, el era întotdeauna disponibil să răspundă. Aceasta a fost prima mea achiziție de locuințe, nu știam prea multe despre procesul de împrumut, el a făcut foarte ușor să înțeleagă lucrurile despre care aveam întrebări. Mi-a plăcut foarte mult să lucrez cu el. ”
Este un agent de împrumut care lucrează cu un grup de investitori care sunt dispuși să finanțeze orice proiect sau să vă împrumute orice sumă cu o dobândă foarte scăzută. Contactați Benjamin Briel Lee E-mail: Lfdsloans@outlook.com
Numărul aplicației Whats: + 1-989-394-3740.