Tuesday, January 27, 2009

Plinta pentru parchet, usa armonica si calorifer de baie. Si ceva in plus.

Cam asta ar fi, pe scurt, ce am cumparat in weekend.

Pe lung ar fi asa: nimeni nu mai are plinta de bambus pentru parchetul nostru, deoarece distribuitorul (unicul, de altfel) nu mai are pe stoc, din cauza ca importatorul din china nu mai aduce, din cauza ca nu se mai produce. Cam asta e povestea pe care o auzi, la momentul actual, pe Valea Cascadelor, cand intrebi de plinta de bambus. Dupa ce ne-am plimbat peste tot prin "minunatul targ de materiale de constructii si amenajare" nu am gasit de nici un fel plinta de bambus. Nasol.

Ne-am indreptat apoi atentia catre celalalt obiect de pe lista de cumparaturi, si anume caloriferul din baie. Aici am aels un calorifer de otel, de 45x90 cm, Made in Slovakia, asa, ca am vrut noi. Cine cunoaste, stie :)

In ceea ce priveste grersia si faianta, ne-am uitat mai atent la modelele disponibile si la preturile lor. Desi nu a fost intentia noastra initial, am observat niste gresie foarte frumoasa pentru baie si bucatarie, cu model de.... bambus. Noi cautam ceva abstract, simplu si cat mai usor la privit, o culoare deschisa, un stil modern si jucaus. Nu pot spune ca le-am nimerit pe toate, dar cam asta ne-a placut:


In principiu am ales sa mergem pe combinatia de mai sus












Am hotarat apoi sa mergem in Hornbach, sa ne uitam dupa usi si plinta. In drum spre Horbach, am vazut un Practiker, si ne-am oprit sa vedem ce o fi si pe acolo. In principiu am avut o intuitie buna, deoarece am gasit aici plinta cautata. Exact pe culoarea parchetului, de trei ori mai ieftina. Ce-i drept, nu e de lemn, ci din carton presat, de genul parchetului laminat. Dar ce conteaza, ca doar plinta sta pe perete, si nu este foarte importanta, avand rol mai mult de protectie si estetic decat de altceva.

Am gasit deasemenea o idee de chiuveta, asa cum am vrea noi, desi nu este exact ce cautam:


Dupa ce am incarcat cosul cu plinta, am gasit si o usa plianta numai buna si potrivita ca nuanta.




In drum spre iesire am gasit o jaluzea din bambus, de pus la geam. Noi insa am luat-o pentru a pune-o pe perete, cu rol decorativ. Este foarte faina ea asa, de-abia astept sa o montam.

Cam asa arata masina dupa ce am plecat de la Practiker. Au incaput totusi, desi plinta avea 2,5 metri lungime.

No comments: