Sunday, February 1, 2009

Hotii de gresie si faianta

Un titlu inspirat...

Am fost foarte presati cu timpul. De ce? Pentru ca numai in acest weekend mai puteam sa cumparam gresie si faianta din cauza timpului si a planificarii lui Nea Marin. Dar si din cauza ca numai sambata puteam merge in Valea Cascadelor deoarece duminica plecam la tara.

Ok, toate bune si frumoase, pana cand iesim dimineata pe drum si obsrvam ca masina coproprietarei a fost sparta. Adica geamul pasagerului era spart, facut bucatzi. Jegosii naibi de tigani care s-au intors din Italia, nespalatii si nenorocitii astia cu Italia si Spania lor s-au intors in tara si se apuca de obieciurile lor native. Le-as taia mainile si apoi le-as da foc. La toti. Si asta nu pentru ca mi-au spart mie geamul la masina, sau tatei, sau ei. Nu.. asta pentru ca ii cunosc si alta soarta nu merita! Nu se integreaza. O insula as cumpara si i-as trimite acolo pe toti pachet. Apoi o bomba. Si gata.

Se pare ca sambata 1 februarie a fost un festin al spargatorilor de masini, deoarece in acea zi s-au spart in zona noastra nu mai putin de 5 masini Opel Astra, si alte cateva Dacii Logan. La unele s-au spart geamurile, la altele s-au furat oglinzile. Ma gandesc daca nu cumva au avut un aranjament cu politia, ceva de genul: "Ok, in seara asta noi nu iesim la patrula, voi va faceti de cap, si apoi impartim jumi juma banii." Nu m-ar mira. Numai incredere nu-mi inspira Politia din Bucuresti. De fapt toata politia. Niste spagari. Cred ca ar fi bine daca si pe ei i-am trimite pe insula aia... asa, ca oricum sunt mana in mana cu hotii de multe ori. O ultima paranteza: furtul de la depozitul de arme o fi fost fara complici din interior? Hai sa fim seriosi...

Bun, gata cu hotii. Chestia asta (spartul masinii) ne-a intarziat cu 30 de minute deja, deoarece a trebuit sa anuntam politia si sa chemam pe cineva sa se ocupe de ea. Noi apoi am plecat cu dubita la cumparaturi. Evident ca ne-am razgandit asupra gresiei si faiantei care urma sa o cumparat, deoarece am considerat ca bambusul este suficient cat am luat pentru parchet si decoratiuni. Dar nu mai voiam bambus si pe gresie si faianta, in holuri si bucatarie. Asa ca am luat-o de la zero. Am trecut mai intai pe la Liv'Art, unde o domnisoara dragutza ne-a aratat cam ce avea ea pe stoc. Nu va ganditi la prostii, vorbim de gresie si faianta. Nici coproprietara nu a apreciat gluma asta... ma rog. Foarte frumoase modele avea, si foarte frumos expuse. Preturile nu erau mai mari ca celelalte din Valea Cascadelor, dar totusi noi aveam un buget de criza, si ne-am hotarat sa luam ceva mai ieftin. Asa ca am plecat de acolo cu buza umflata.

Am trecut apoi prin Valea Cascadelor pe la cateva magazine unde n-am apucat sa mergem deoarece erau tocmai spre B-dul Timisoara, in capat. Langa depozite, mai exact. Aici am gasit o faianta si gresie pentru bucatarie foarte frumoase, la 39,5RON mp. Tot un pic scump, dar mai ieftin decat 45RON mp. Ne-am notat, ne-am uitat bine si am plecat sa cautam gresie si faianta pentru baie. Negasind nimic in Valea Cascadelor care sa ne placa, ne-am dus catre Practiker. Aici aceleasi modele ca si in Valea Cascadelor, dar la preturi mult mai mari (!!!). Destul de dezorientati, si cu cateva indoieli am plecat spre Hornbach.

Bun, acum mai urmeaza o repriza: Cat de nenorociti sa fie cei de la administratia drumurilor, sau de la politie, sau cine s-o ocupa de asta, sa nu puna naibii niste indicatoare mari si clare la iesirea din Bucuresti spre Pitesti, sa stie omu pe unde sa o ia ca sa ajunga ori la Carrefour, ori la Kika, ori la Hornbach. Ok, poate lumea stie ca a aflat de la cineva, un prieten care a mai fost. Dar sunt sigur ca nu putini sunt cei care s-au trezit ca mine mergand catre Pitesti si cum Hornbach-ul de pe partea stanga ramane in urma. Multa frustrare evident, de bine ce eram in contratimp. Iesim la prima pe dreapta, intoarcem, o luam pe drumuri de dupa al doilea razboi mondial, revenim in evul mediu (adica pe autostrada) spre Bucuresti si apoi facem dreapta in Hornbach. Uf!

Ca sa o scurtez, ca deja m-am plictisit (desi as mai avea multe de spus... oho..) nici aici n-am gasit ceva care sa ne placa. Ce e drept totusi, am vazut preturi mult mai ok decat la Practiker sau Valea Cascadelor.

Ok, deci am fost peste tot si tot n-am gasit ceva care sa ne placa. Ne intoarcem in Valea Cascadelor sa mai ne uitam o data. Si bine am facut. Pentru ca am gasit o gresie si faianta de baie foarte frumoasa, cea "cu valurele" cum mi-a placut mie sa-i zic. Pe culoarea verde, foarte deschis. Un verde 'ala Granny's Apple, daca ma fac eu inteles... ma rog. Mergem, o alegem, o cumparam.

Lista de cumparaturi este:

Baie:
6 cutii gresie Waves Lime (vaves lime, in pronuntia vanzatoarei)
15 cutii faianta Waves Lime (tot vaves lime, evident)

Bucatarie, hol, cuier si balcon:
13 cutii gresie Urban Modern (un maro inchis, mie mi s-a parut foarte frumos)
2 cutii faianta decor Urban MOdern Decor (placi mari de 31cm x 45 cm care imita niste placute mici de faianta.) Acestea le-am luat in doua culori, sa facem doua linii, in tonalitati diferite.

Pret total? 1900 RON.

Mergem apoi la depozit :-0 si ce mai depozit!



Datorita unor probleme tehnice cu nervii mei, nu am mai avut rabdare sa fac poze cu toata dubita incarcata, deoarece dobitocii aia de la magazinul cu gresie si faianta de baie nu au trimis pe cineva sa verifice daca in stoc erau cele 6 cutii de gresie. Si a trebuit sa asteptam o ora intreaga, cu telefoane, reprosuri si nervi la maxim sa ni se aduca cele 6 cutii de gresie datorate. Ghici cu ce le-a adus shefu magazinului. Cu un BMW seria 6. Jegosu naibii, un tigan nenorocit, l-as calca cu duba incarcata de 5 ori. Dar poate totusi asa se fac banii in Romania. Poate deaia eu am un Opel si el are BMW. Ca vinde gresie. Prost, dar o vinde. Noi suntem si mai prosti ca cumparam de la ei. Si mai facem si cacofonii. Mda...

Dupa multa (a se citi fooooooaarte multa transpiratie) am carat toata gresia si faianta din duba in apartament, cu abuzarea evidenta a liftului, pe care l-am umplut de praf si mizerie, si l-am si zgariat un pic. Vecinii astia noi... Dupa ce am terminat am luat o carpa umeda si am sters tot liftul, pe pereti si pe jos. Tot se mai vedea un pic la plecare, dar macar nu era asa evident :)





PS: trebuie sa-mi spal blugii

1 comment:

Unknown said...

Foarte amuzant articol, trebuie sa recunosc ca am ras! Da, intr-adevar pe valea cascadelor se gasesc cele mai bune magazine de gresie si faianta, dar atentie de unde cumparati pentru ca se vand si produse aduse din china. Noi de exemplu aducem doar din spania si italia dar nu avem BMW seria 6 :) Va asteptam la INA GRES, gresie-import.ro