Sunday, February 8, 2009

Deci cada nu era sparta

Da, a trebuit sa-l chem iar pe 'nea Marcel sa vina sa-mi fixeze cada de baie.

Vine Marcelica vineri, instaleaza cada, si apoi vede ca pica pe undeva. Zice el, ca ar fi sparta cada. :| Nu stiu exact ce s-a intamplat, eu nu eram acolo, dar am inteles ca au recurs la niste Poxipol si au remediat problema. Apoi au umplut iarasi cada cu apa, au pus spuma de jur imprejurul cazii sa o fixeze, si au plecat.

Nu stiu cum s-a intamplat, ca vineri seara a inceput sa pice. Destul de mult. Cam 2 pic-uri pe secunda. Adica mult. Am intrat in safe mode si am golit cada, urmarind apoi cu lanterna si cu o oglinda mica pe unde pica. Nu ne-am dat seama. Asa ca l-am chemat iar pe Marcelica. A zis ca vine sambata, dar pana la urma a venit duminica. A desfacut scurgerea, i-a mai pus niste vaselina, a pus-o la loc si nu a mai picat acum deloc.

Parerea mea este ca apa curgea pe la garnitura tijei care controleaza capacul de la cada. Sifonul de prea-plin se invarte si in felul asta ridica sau coboara dopul, precum un cablu de bicicleta. Cred ca pe acolo curgea.

Ce sa mai spun cand m-am gandit ca poate este intr-adevar cada sparta :| cosmar...

Primele picaturi...

No comments: