Wednesday, February 4, 2009

Faianta din baie, primele impresii

Ok... asta se intampla cand nu specifici clar si de doua ori ce vrei sa faca mesterul, si cand mesterul face alegeri pe care tu nu le-ai dorit si vezi prea tarziu.

Am urmatoarea problema: faianta nu este perfect dreapta. Ce e drept, am avut si proasta inspiratie sa ii zic sa o puna fara rosturi...



O alta problema (si nu se vede prea bine in poza) este ca mi-a lasat jos un loc de bordura, un fel de plinta, din gresie (eu nu stiu sa fie asa, in mod normal, eu voiam sa puna faianta de jos de tot).
Mai mult, nu mi-a mai lasat loc sus intre tavan si faianta, asa cum i-am spus. Si acum se vede ca e stramb tavanul, din cauza ca a mers prea aproape de el cu faianta.

Deci nu a facut nimic bine. Cel putin nimic din ce am vrut eu sa faca. Si acum.. ce pot sa fac?
Nu stiu...


O vedere din holul de la intrare... numai de aici apartamentul pare si el un pic mai mare.




2 comments:

Dorin said...

si eu am vrut gresia fara rosturi (placi 15x15cm). aceeasi problema cu colturile, nu veneau la linie. s'au dus vremurile cand se facea marfa de calitate, am stat intr'un bloc din 1937, in centru, avea faianta germana. Winkel, 90 de grade fix!

ereena said...

ma bag si eu putin in discutie, ce-i drept putin prea tarziu. faianta care se monteaza fara rosturi se cheama rectificata , si este slefuita , asa incat placile sunt aproape de perfectiune :-) dar costa de te-ndoaie.