Tuesday, February 24, 2009

Poze cu parchetul

Ieri au fost doi prieteni de-ai tatei si au pus parchetul de bambus.

O mica surpriza neplacuta a fost faptul ca marele mester nea Marin ne-a spus sa cumparam folie de polistiren pentru parchet, cand de fapt trebuia un fel de glet adeziv special.

Din cate am inteles, doar parchetul laminat si cel stratificat se pun pe acea folie. Eu am parchet masiv, si necesita un adeziv turnat peste sapa de ciment. Ceva de genul asta. Problema este ca adezivul mai costa si el 160RON o galetusa, si mie mi-au trebuit doua.

Deci costurile au fost:
Montaj parchet: 399 RON (12RON mp, 33mp)
Adeziv, silicon si chit pentru parchet: 400 RON
Total 800 RON

Dar a meritat, zic eu:






PS: ce sa mai zic, ca azi vine canapeaua..... de-abia astept

1 comment:

Anonymous said...

hm, ca sa carcotesc si eu dupa 3 ani, ca tot citesc acum tot blogul de la zero, costurile cu parchetul nu apar in Lista de cumparaturi :)