Monday, November 24, 2008

Actul I - In cautarea comorii pierdute

Ok ok, inainte de a ne apuca de treaba, si sa fim seriosi, o sa tot fie de treaba in zilele ce urmeaza, hai sa va povestesc un pic despre demersurile anterioare.

De unde sa incep... nu stiu, dar sper sa acopar totul in cele ce urmeaza:

Mai intai se vede / cauta apartamentul. Cel mai lesne mod este sa apelezi la o agentie imobiliara (da, la "vulturii" aia) pentru a te interesa de eventualele preturi, ocazii, etc in zona in care esti interesat sa cumperi.

Evident ai doua posbilitati, fie mergi mai departe cu ei, fie faci cum am facut eu, si anume: suni, te suna, te interesezi de apartamente un pic la telefon, eventual cauti si tu pe net dupa ce ti-a zis agentul... cel mai probabil ca proprietarul a pus un anunt pe net si el, nu se lasa numai pe mana agentiilor. Noi asa am gasit multe apartamente, de care unii agenti nici nu stiau.

O faza amuzanta a fost cand eram la un nene in casa si ii "vizitam" apartamentul enorm de scump pentru cum arata, si intre timp ma suna o tanti de la o agentie care voia sa-mi vanda apartamentul respectiv cu 2000 de euro mai mult. LOL! I-am zis: e cumva la et 7, cu bucataria mobilata si aer conditionat, in blocul PM"numaistiucat" ? - "Aaa... da..."... e de prisos.

Bun, si dupa ce am vorbit cu aproape... 10 agenti(i), si am vazut cam tot atatea apartamente, care mai de care mai scumpe si mai jalnice, ne-a cazut cu troc cutiuta de chibrituri 98. Ne-a placut mult de proprietari, si de balconul lor "frantuzesc". Am zis ca o sa fie mic si cochet, si asa il vom face.


No comments: