Monday, November 24, 2008

Care e ideea?

Pai ce idee... Nimic spectaculos, doar renovarea unui apartament de doua camere dintr-un cartier linistit din Bucuresti.
Eu si prietena mea ne-am cumparat recent (vineri 21 noiembrie) un apartament comunist de 50 de metri patrati, mic si inghesuit, in cartierul Balta Alba (pe langa parcul IOR mai exact, harta).

Pretul? 83.000 EUR, cu credit de la AlphaBank. Saru'mana la "socrii" pentru ajutorul financiar acordat. Ii vom recompensa noi, intr-un fel sau altul.

Detaliile urmeaza...

1 comment:

ereena said...

Wow, aici m-ati dat gata.83.000?????? uite de-asta ma bucur ca stau in provincie si mi-am luat apartament cu 3 camere cu 35.000 euro.Unde mai pui ca are si termopane ,o super usa metalica si alarma ;-)Oricum ar fi, sa le stapanim sanatosi si sa avem bani sa le platim :-)