Friday, November 28, 2008

Poze cu usa noua

Cu aceasta ocazie as vrea sa-mi exprim mahnirea mea "fotografica" din ultima vreme, deoarece nu am mai pus mana pe aparatul meu foto de multa vreme. Cand vad ce poze fac cu telefonul si ce calitate au, mi se rupe sufletul... dupa o lentila wide, evident :)

Usa este foarte solida, este sudata de armatura blocului si zidita in intregime. In plus, zidul exterior este gros de 40cm, ceea ce ii ofera o rezistenta sporita.

Poze (de calitatea hartiei igienice reciclate):

Usa vazuta din interior. Yala Mottura cu inchidere in 3 puncte
si yala Basi suplimentara cu lant metalic.



Vedere din scara. Datorita acelor placute de tabla puse pe margine
nu se observa zidaria si restul detaliilor neaspectuoase.



Evident zidurile au ramas nude, aici urmand sa punem captusala
(o scandura de lemn finisata care imbraca tocul usii si acopera acele caramizi)


Mi-e groaza cand ma gandesc ca trebuie sa ma gandesc
pe unde vor veni toate firele in casa. Vrem sa fie cat mai invizibile,
si deci trebuiie gandit e toate prizele si traseele inainte.
Deasemenea se poate observa una dintre sudurile usii,
in coltul stanga sus.




No comments: