Wednesday, November 26, 2008

Poarta-n casa (Maco si yala Mottura)

Da, prima miscare in renovarea apartamentului - schimbatul usii de la intrare.

Imperios necesar, deoarece cea veche era intr-un hal fara de hal: siguranta zero (cheia se bloca in yala, tocul era ros si rupt, nu aveam chei decat la broasca de jos) si aspect zero, dar retro :)

In plus mi-au palcut cum au lucrat anul trecut la usa parintilor mei. Se monteaza usa, se sudeaza de firele de fier din grinda, si apoi se zideste. Nu cu spuma poliuretanica, cum fac alti "meseriashi".

Am ales sa fie o usa metalica, MACO Civica, cu yala Mottura. Lucruri interesante am aflat despre aceasta yala, se pare ca e un pic mai greu de desfacut decat cele obisnuite datorita formei cheii si a mecanismului de inchidere.

Costul total? 1980 RON. Rotunjor 20 de milioane de lei. Sper sa merite. Mai jos am pus un clip care arata cum puteti sa-mi spargeti casa. Asa, la 'shto.


No comments: