Monday, November 24, 2008

Actul II - Ne-am vazut, ne-am placut... ce ramane de facut?

- Pai sa-l luam.

Of, Doamne, daca stiam ce urmeaza poate nu ne mai avantam. Sau poate nu :)

Ok, il luam. Sunam la proprietar, negociem, scade 2000 de euro si batem palma prin telefon.
Cum procedam? Pai hai ca stiu eu un notar zice nenea. Bun. Vineri la ora 11. Perfect, cu actele si banii de avans. Nuu... stai asa. Ce acte? Ai extras de la careta funciara? Ai intabulare, cadastru? Ai copii dupa certificatul de casatorie si procura pentru fratele proprietarului? Nuu... bun. Fa-le si ne vedem luni. Zis si facut.

Luni ne prezentam noi 4 (eu, pretena, si cei doi proprietari) floricele al notar.

Eh.. si ce notar. Ne-am dus la Notarul de pe Bd. Dacia nr 100... e cel cu un Maseratti parcat in curte :|

Ok, sa zicem ca se castiga bine ca fiind notar... dar nici chiar asa de bine. Ma rog... Am ales acest notar ca a fost sigurul care a acceptat sa facem tranzactia cu o procura... cica nu mai e acceptata de notari ca poate fi falsificata. Okay okay, eu ar trebui sa stiu mai bine, cu abonamentele mele de RATB si legitimatii de... nevermind :D

Subsemnatii Pic si Poc, in calitate de cumparatori, si subsemnatii Miaunel si Balanel, in calitate de vanzatori, bla bla bla. Am dat banii. Am primit o hartie. Aceasta se intample undeva pe 15 octombrie parca.. nu mai tin minte exact. Precontractul clasic, daca se razgandesc ei, ne dau inapoi dublu, dar daca ne razgandim noi, renuntam la avans etc.


No comments: