Friday, November 28, 2008

Prima victima, surubelnita

Iau cateva scule si ma indrept catre apartament. I-am pus gand rau. Am de gand sa incep cu ceva ce oricum trebuie facut, si nu stric nimic daca fac prost.

Stim ca trebuie sa scoatem parchetul si grasia si faianta si usile. Adica tot :) Deci am inceput si noi cu ce ne-am priceput mai bine.

M-am avantat la tocul dormitorului, plin de elan si cu o surubelnita in mana. Dupa ce scot cele sase stinghii care il acopera, imi dau seama ca el este de fapt prins bine in zid, cu niste bucatele de lemn infipte in zid si apoi batut in cuie. Greu de scos n-ar fi, dar fiind ora 8 seara, am zis sa nu facem prea mult zgomot. Si in plus, mi-am rupt si surubelnita :(

Asa ca mi-am indreptat energia destructiva catre gresia din hol, care si-asa parea cam subreda. In tot acest timp co-proprietarul a inceput sa macelareasca la parchet cu cealalta surubelnita. Asa ca a trebuit sa ma multumesc cu un patent si un ciocan. Nu tocmai sculele potrivite, dar au fost eficiente.

Dupa multe ciocaneli si zgomote, urmate evident de un "shhhh" din partea co-proprietarului, am reusit sa ne umplem de praf si sa imi julesc degetul mare de la mana dreapta. Dar macar am facut ceva treaba, si am pus in saci toata mizeria.

Dovada:


Si co-proprietarul, chinuind(u-se cu) parchetul:

Azi sper sa avem mai mult spor.

O problema avem totusi, si anume ca nu stim unde si cum sa scapam de toate lemnele, gresia, molozul, parchetul... o parte le-am duce la tara dar pana atunci va trebui sa le punem undeva unde sa nu ne incomodeze.. si nu prea avem unde. Sugestii?

No comments: