Monday, November 24, 2008

Actul III - Actele diavolului

Buun... acte? Bwha ha ha! Multe! Fugi dupa ele!

Cu imenenta criza econimica in ceafa si cu gandul "cine naiba ne-a pus sa ne luam acum apartament, in toiul crizei economice, cand scad preturile la apartamente si creste euro" in minte, hai sa facem demersurile pentru achizitionarea apartamentului.

Ok, are prietena mea o prietena buna care lucreaza la o banca, si care are la randul ei o prietena la un broker de credite. Adica niste oameni care au simulatoare si oferte de la mai multe banci, si gasesti acolo tot ce-ti trebuie. Hm! Asta in teorie. In practica e asa:

"- Va oferim cea mai buna oferta la Alpha Bank. Altele credeti-ma ca nu sunt asa de bune..."
"-Ok, am inteles.. pare ok. Putem sa vedem totusi comparativ si alte oferte?"
"-!? aaa... da... stati un pic"
Cauta domnisoara pe acolo ce cauta... gaseste un excel:
"- E un pic vechi... si vad ca nu merge, imi pare rau."
"-Altceva? La alte banci?"
"- Nu... din pacate nu, dar credeti-ma ca la Alpha Bank e cea mai buna oferta".

:|

Ok, mergem pe AlphaBank, ne-am mai interesat noi intre timp.
Intreb:
"- Avem toate actele acum, e totul ok?"
"- Da, siigur, e totul ok, numai sa depuneti cererea!"
"- Ok.."

Venim sa depunem actele. Ca sa vezi:
"-Aa.. pai... nu aveti intabularea si releveul!"
"- #$%^&* $%^& doar ti-am zis.. si v-am intrebat de doua ori daca sunt toate actele!!!.... (pauza de reculegere - ma calmez... deja gandurile ca pierdem avansul cu toate aceste intarzieri si cu creditele care incepeau sa nu se mai dea deloc chiar, imi zburau prin cap si nu o vedeam decat pe fata asta cu un ochi umflat.) Bun, fa-mi te rog toate actele care le-am adus intr-un dosar, sa le am la mine, te rog!"
"- Pai.. de ce.. ce s-a intamplat, e totul ok, stai linistit..."
"- Te rog."

Am plecat cu toate actele. Sun propritarul sa-i zic de necaz. Ce mica e lumea. O ruda apropiata de-a lui lucreaza undeva sus (adica la etaj probabil) in AlphaBank. Phiu! Back on track. Fug cu dosarul la o banca si ne punem sperantele in noua noastra pila. Si am inceput sa pilim... incet incet.

No comments: