Sunday, December 21, 2008

Faianta Diabolica - 666 de lovituri de dalta

Mos Craciun vine incet dar sigur, si timpul petecut la apartament este din ce in ce mai putin, deoarece atentia noastra se indreapta acum spre cumparaturi, cadouri, prieteni, vizite si alte cele. Dar pe ultima suta de metri, trebuie sa terminam ce ne-am propus, si anume sa terminam instalatia electrica, sa scoatem restul de faianta din baie si sa golim casa de moloz si lemne, sa incepem anul nou cu o casa cat de cat ordonata si curata.

In ceea ce priveste instalatia electrica, as putea spune ca e aproape gata, singurele lucruri ce ar mai fi de facut fiind instalarea prizelor si a intrerupatoarelor. Totusi, acest lucru o sa se face dupa ce zugravim, punem gresie si faianta, deoarece altfel riscam sa le murdarim sau sa le stricam.

Ieri mi-am cam dat peste degete mult, si inca si acum ma doare mana de la atata ciocanit in faianta diabolica. Toata faianta din casa, si gresia, a mers foarte ok de dat jos. Mai putin o parte. Cea din baie, de deasupra si imprejurul cazii. Este pur si simplu imposibil, sa dai cu ditamai ciocanul intr-o dalta cat palma mea, si sa nu reusesti sa iei aproape nici un centimetru de faianta si adeziv. Partea proasta este ca faianta nu se desprinde deloc de adeziv, iar adezivul este foarte bine prins de zid, astfel incat, de multe ori sunt nevoit sa daram din zid ca sa cada faianta. Si chiar si asa, merge extrem de greu, si in 3 ore de transpiratie, praf (o da, tone de praf rezultate din urma cioplirilor), pietricele in par, in pantofi si in chiloti, am reusit sa indepartez nici mai mult nici mai putin de jumatate de metru patrat de faianta. Si cred ca sunt vreo 4...






Ok, si ca sa exemplificam praful, o poza cu mine. Eu chiar credeam ca masca aia de praf isi face treaba... dar se pare ca mai mult doar aspira praful decat sa-l filtreze:


No comments: