Tuesday, December 16, 2008

Melcul strazilor din Bucuresti

Duminica am transportat usile vechi la tara, cu ajutorul unei dubitze.

Dupa cum se vede nu am avut cu ce sa le fixez prea bine, dar am pus doua sfori elastice (din genul celor care tin roata de rezerva la Dacia) prinse in X intre usi.

Problema este ca nu am depasit 30-40km/h in bucuresti datorita denivelarilor si a traficului, de frica sa nu cada usile din dubitza. Cu aceasta ocazie am vazut ce inseamna sa fii de partea cealalata a baricadei, si anume sa te claxoneze ceilalti ca deabia de misti.

Momentul culminant a fost cand a incercat un autobuz 311 sa ma depaseasca si m-a tot claxonat de la Piata Muncii pana la intersectia din Piata Iancului, unde drumurile noastre s-au despartit. Dureros... apoi mi-am dat seama ca totusi mergeam exagereat de incet si am mers un pic mai repede, dar tot cu mare atentie.


No comments: