Wednesday, December 17, 2008

Parchet stratificat din bambus

Da, dupa o mica excursie pana la Valea cascadelor, am cumparat 36 mp de parchet de bambus.

La cat nisip avem pe jos acum, ne-am gandit la un moment dat, ce-ar fi daca am lasa nisip fin, ca pe plaja, peste tot... si sa dam o tenta exotica, mediteraneana, cu un hamac si cativa palmieri. Dar ca sa impacam ideea de mediteranean, aer exotic si practicabilitate, am ales parchetul de bambus, cu o culoare un pic mai inchisa decat cea naturala. Si anume placa din dreapta, in poza de mai jos.


Decizia de a nu merge pe nuanta naturala a fost ca era mult prea deschisa pentru restul mobilierului, care am vrea sa fie un pic mai inchis la culoare... ma rog, acum l-am luat, ne-a si fost livrat, mergem mai departe.



Ok, cine ma ajuta sa transform din unitati imperiale in metrice?

3 comments:

ereena said...

mai tii minte cum se numeste exact culoarea parchetului? un pic mai inchis decat natural nu m-a luminat deloc. multumesc

Mr. Dude said...

Din pacate nu este asa simplu cu parchetul din bambus, deoarece nici producatorul nu garanteaza nuanta, dar apoi baietzashii de pe Valea Cascadelor, de la care l-am cumparat. Mai mult, am avut surpriza ca nici macar toate cutiile de parchet cumparate de mine sa nu aiba aceeasi nuanta. Cei care mi-au pus parchetul au aut inspiratia de a desface toate cutiile inainte si de a alege cate o placa din alt pachet, pentru a crea un joc de nuante.

Ce as putea sa-ti mai recomand e sa ai mare grija deoarece parchetul de bambus e foarte moale, si deja la noi are cateva julituri vizibile (mi-au scapat niste etajere micute de la raftul cu cd-uri pe jos).

In plus, sa fie lipit foarte foarte bine de sapa pentru a evita desprinderea lui (atat mie, cat si unui prieten i s-au desprins anumite placi de pe sapa si provoaca un sunet neplacut, iar la mine a inceput sa si scartaie din aceasta pricina). Deci mare atentie la montaj.

In rest il recomand cu caldura, este si ieftin (nu ca cel laminat, dar nici ca cel masiv clasic) si foarte frumos si placut ochiului. Drept dovada ca nici nu am cumparat covor, deoarece ne place foarte mult parchetul ca sa-l acoperim :)

ereena said...

Uite ca la asta chiar nu ma gandisem, ca ar putea diferi nuanta.E bine de stiut.
Cat despre partea cu "e foarte moale" ai reusit sa ma sperii putin.Noi avem un baietel de 1 an si 5luni si deja face brum-brum cu masinutele pe jos si cu altele racaie gresia/covorul.Oare ce-o sa pateasca parchetul ? brrrrrr :-)))