Wednesday, December 10, 2008

O investitie inteleapta - Playstation 3

Da. Deoarece lucrurile la apartament merg cat se poate de bine (mai precis nu s-a intamplat nimic rau pentru ca nu s-a mai facut nimic :| ) am decis sa ii fac un cadou (lui, nu mie) de craciun. Un Sony Playstation 3 80Gb, de aici, sa se joace si el cat o sa fiu eu plecat la serviciu:



Insa pana cand se va putea instala in apartament o sa-l folosesc eu un pic la mine acasa. Hmm... parca ar merge mai bine pe un ecran mai mare... o alta investitie, evident...

Specificatii ("furate" de pe Wikipedia):
Media Blu-ray Disc, DVD, CD (all models)
Super Audio CD (20 GB, 60 GB, 80 GB models)
Operating system XrossMediaBar, version 2.53[3]
CPU 3.2 GHz Cell Broadband EnginePPE & 7 SPEs with 1
Storage capacity 2.5" SATA hard drive
(20 GB, 40 GB, 60 GB, 80 GB, or 160 GB included)
Graphics 550 MHz NVIDIA/SCEI RSX 'Reality Synthesizer'
Controller input Sixaxis, DualShock 3
Connectivity
Online services PlayStation Network
Best-selling game MotorStorm, 3.31 million (as of December 30, 2007)[4]
Backward
compatibility
PlayStation (all models)
PlayStation 2 (20 GB, 60 GB and CECHE 80 GB models)
Predecessor PlayStation 2


Jocurile pentru console incep sa fie mult mai atractive si mai bine facute decat cele pentru PC. Si apar mult mai devreme. Cred ca asta este trend-ul. Cu totii o sa avem incet incet o consola acasa. E mult mai comod sa stai in fotoliu, sa ai libertate de miscare, decat sa intepenesti pe scaun la tastatura. Calculatorul o sa fie in continuare folosit cu succes, dar in alte scopuri. Asta cred eu.

In afara de jocuri, mai poate fi folosit cu succes si pe post de: DVD player (mai ales ca are Blu-ray, si recunoaste mai multe formate decat un DVD player clasic), MP3 player, vizualizare poze, navigare pe internet (wireless), proptitor de usi etc.

In plus, decizia de a lua aceasta consola a fost si una financiara ca sa spunem asa: pentru a ma putea bucura de cel mai reusit joc facut vreodata, my all-time favourite, GTA IV (nota 10 pe Gamespot !!!), trebuia sa investesc minim 2000RON in componente PC. Si asta pana la urmatorul joc, care nu se mai stie ce cerinte avea... asa ca am ales sa dau doar 1500RON si sa am pe langa o masina performanta de jocuri si un dvd player si toate celelalte.

Nu toate magazinele online au preturile mai mici decat in magazinele clasice. Mai mult decat atat, unele magazine online nu au pe stoc decat produsele care se vand frecvent, nu au stocuri. In cazul de fata, nu am gasit consola in nici un magazin online, pe stoc. Multumesc unui "baiat bun" de la un magazin online, care mi-a recomandat sa trec pe la Flamingo. Intr-adevar, si cel din Stefan cel Mare, si cel din Cora Pantelimon aveau pe stoc produsul. Si mai mult, la cel mai mic pret pe care l-am gasit la magazinele online.

Evident ca am adugat-o si pe lista de cumparaturi.
Da, o investitie inteleapta, la momentul potrivit :)

No comments: