Monday, December 1, 2008

Scurt drum prin Brico Store

Am avut nevoie de saci de iuta pentru a pune in ei tot parchetul si resturile de materiale.

Asa ca am dat o fuga pana in Brico Store sa vad ce gasesc pe acolo, pe langa saci. Oferta este destul de generoasa, ai multe optiuni in fiecare domeniu. Insa am observat ca sunt cam cu 10-15% mai scumpe la unele produse, decat la OBI sau PROGES. Comparatia a fost facuta la cazi, calorifere, parchet si instalatii electrice.

Informativ, daca intereseaza pe cineva, sacii de iuta sunt la pachet de 10buc, 9.99RON, la raionul de vopsele.


Per total ar fi de mentionat din Brico Store doar gama larga de capace de veceu :) Altceva, nu.




4 comments:

Unknown said...

cum de te-au lasat sa faci poze in bricostore?

Mr. Dude said...

Simplu, nu am intrebat :D

Nici nu m-am gandit ca ar fi o problema.. si am facut poze de fata cu angajatii pe la diferite raioane.. n-au zis nimic.

Unknown said...

:))eu in carefour a treb sa sterg pozele facute, dupa ce "m-au fugarit" pe acolo

Mr. Dude said...

poate pentru ca faceam poze cu telefonul :)

oricum, francezii astia :D

ps: am facut joi poze si in Kaufhof, in Duesseldorf si nu a zis nimeni nimic :)