Wednesday, December 31, 2008

Instalatia sanitara - preludiu

Tot cu ajutorul aceluiasi prieten care mi-a recomandat echipa de electricieni, am reusit sa gasesc o echipa de doi instalatori, sefi de echipa, (dar aproape de pensionare, zic eu).

Spre deosebire de instalatorul "Blocului", acestia au cerut amandoi 1000Ron, cu tot cu instalarea obiectelor sanitare.

Prin urmare, in ultima zi a anului, sa cumparam cele necesare instalatiei sanitare. Adica robinete, tevi de cupru, garnituri, coturi, racorduri, T-uri, tevi de scurgere, calt (material fibros, niste fire de sfoara pentru filet), adeziv CODEZ, fludor pentru lipit cuprul, robinete in T pentru obiectele sanitare si multe altele. Mai jos este un filmulet care le prezinta in detaliu. Costul total? 680 Ron




Si pentru ca lucrurile sa nu fie asa usoare, instalatorii nu pot termina treaba lor pana ce nu au si cada in fata. Asta pentru ca numai asa pot vedea unde sa iasa tevile de scurgere, de apa calda si rece, bateria de la cada si restul de instalatii. In plus, tot ei trebuie sa o monteze, asa ca mai bine sa o am pana vin ei. Avand in vedere ca suntem in 31 Decembrie si pana pe 5 Ianuarie nu se mai deschide nimic, fugi la OBI.

Da, la OBI, cel cu parcarea mai mica decat parcarea din fata blocului. La primul loc gasit am parcat masina si ne-am inarmat cu un carucior. Fuga sa luam cada.


Cada va fi, conform schitelor, una asimetrica. Datorita limitelor de dimensiune ale baii, si ale unei game restranse de cazi, am ales o cada asimetrica cu dimensiunile de 150x100 cm. Totodata am cumparat si bateriile pentru baie si bucatarie.


No comments: