Thursday, December 11, 2008

Moloz, moloz, moloz

Ce fac cu molozul?


Nu se poate arunca la gunoi ca orice alt gunoi menajer. In mod normal, cei de la Rosal (sau ce firma de salubrizare o fi in cartier) trebuie sa puna la dispozitia locatarilor un container special pentru asa ceva (sau o remorca).

"Inchirierea" unui container de la Rosal se face cu o programare anterioara, si costa 410RON pentru 24 de ore. Ei vin, o lasa, si dupa 24 de ore vin si o iau. In tot acest timp, tu poti sa umpli containerul cu moloz si alte materiale de constructii (sau mai bine zis, deconstructii).

Evident mai sunt si oameni "binevoitori" care pentru o suma modica iti iau molozul si il transporta ei. Dar unde? Asta e problema, ca mi-e teama sa nu ma intalnesc apoi cu molozul meu pe marginea strazii in drum spre munte... "niste tarani"...

Am luat legatura cu Administratorul si mi-a zis ca astazi e posibil sa vina o remorca pentru asa ceva, dar nu stiu cu ce ocazie.

Oricum, ar fi ideal sa mai scap de sacii de moloz care s-au strans peste tot in apartament si deja nu mai am loc de ei. Voi reveni...

No comments: